fredag 21. august 2009

Endelig er jeg på nett også!

Hei alle hundevenner!

Jeg har vært så sosial i det siste at jeg føler at jeg nå må opprette en blogg, slik at alle mine nye hundevenner kan lese om hva som skjer i livet mitt. Jeg synes det hele er kjempe spennende. Kanskje det finnes en søt sheltiehann til meg der ute? Uansett..

Idag har det vært en ganske spennende dag! Med mine respektable 6 mnd, er jeg klar for å stilles ut på søndag! Jeg gruer meg litt, men alle forberedelsene tar tankene vekk fra redselen. Idag har jeg klippet negler, frisert potene og testet alle mulige teknikker for å få en perfekt pels. Du kan tro jeg er sliten.. Også må jeg huske å fortelle at jeg så en katt idag, ja faktisk! Jeg var ikke så særlig fornøyd med det kan du tro, neida.. Men kattene nå til dags har blitt så herdet at mine høye, og skumle bjeff ikke hjelper lenger. Hva er det for noe liksom? Men uansett. Min bestekompis og onkel Robbie var blodgiver idag. Han er skikkelig tøff! Han ble hentet for å redde en annen hund, men det gikk ikke så bra allikevel. Så nå labber Robbie rundt ganske dopa, og jeg kan slikke han overalt i munnvikene! jippi!

Bjeff og suss fra lille meg...
Lucy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar