lørdag 22. august 2009

Goood morgen, ville verden!

Idag vekte jeg far kl 9.. Det et SÅÅÅÅÅÅ moro! Også gikk vi en tur hvor vi møtte en rottwailer, men den var skikkelig skummel, så den hilste jeg ikke på.

Akkurat nå glaner jeg ut av katteluka, mens jeg håper på at jeg skal skje noe moro snart. jeg hørte noen rykter om at vi skulle gå tur med onkel Robbie og Onkel Lucifer, så det håper jeg skjer snart. Jeg gleder meg skikkelig til å fortelle Robbie om den katten jeg så i går. Robbie hater katter han også.. Også skal jeg fortelle han at jeg har begynt å stjele sokker, akkurat som han. Men at jeg ikke helt har greid å spise de, men at jeg prøver så godt jeg kan. Å, Robbie han er så tøff han! Han svelger dem hele han, også etter en dag kan vi se at sokken ligger ute i hundegården. Mission accomplished...

Saftig potetrykk
Lucy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar