tirsdag 25. august 2009

Ny sjanse den 20 september

Den 20 september skal jeg på utstilling igjen, blir kjempe spennende. Mutter'n gleder seg masse, så frem til da skal vi trene masse på berøring og å stå pent. Jeg gleder meg litt for kanskje jeg greier å slå sheltien fra forrige gang. (regner med at hun kommer denne gangen og)

Uansett, idag har jeg vært alene igjen. Det er ikke så gøy, men det tar ikke lange stunden før mutter'n kommer hjem igjen. Jeg var alene fra halv 9 - 12 idag, og gjorde ikke noe ugagn. DET synes jeg fortjener litt snopis og en lang tur. Jeg bråkte ikke så mye engang, bare 2-3 minutter etter at mutter'n dro. Jeg er glad hu ikke er så lenge borte av gangen, for jeg er ikke så flink til å holde meg enda.

Også må jeg fortelle at jeg møtte en sobel collie og en blue merle sheltie i går, godt å vite at det bor andre som meg rundt på området. Og idag så jeg at stam-turgåeren Børre, som er en 13 år gammel sheltie, er ved sine beste velgående, selv om vi ikke har sett han på en stund. Børre en ganske kul til å være så gammel. Også møtte jeg en rottwailer som gikk med en dame fra hønefoss og omegn brukshundklubb, men jeg fikk ikke hilse, og det synes jeg var litt rart.

Loggring fra
Lucy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar