tirsdag 8. september 2009

For en spennende dag!


Idag har jeg vært på utstillingskurs. DET var gøy det!! Mange andre valper og unghunder som trengte litt hjelp. Møtte blandt annet en collie valp på maks 3 mnd, som var kjempekul. Også var det en dags, en kinesisk nakenhund, en veldig ung chihuahua, osv. Veldig mange var det iallefall. Også var det en hel gjeng store raser som jeg ikke ble så godt kjent meg (vi delte oss etter størrelse). I tillegg var det kjempe mange andre hunder som var på fellestrening. Omtrent 6o stykker tenker jeg at det var alt i alt der. Jeg tror jeg har funnet en god hundeklubb nå=). Nå er jeg KJEMPE sliten og benytter min siste plass på bloggen til HBK, som ligger 3-1 over Kongsvinger. Med et vinn her så ligger Hønefoss på topp i 1 divisjon igjen=) Lykke til videre.
NATTA
Lucy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar