mandag 7. september 2009

Hilsen fra Lucy att!


Hei igjen! Jeg har vært en tur til Gjøvik i helgen og møtt Sara med Gina og Stine. Det var ikke så moro. Nei, jeg løp helt tilbake til bilen og gjemte meg. Men ettervært gikk det ganske allright.
Idag fikk jeg katalognummeret mitt på mail. jeg har startsnummer 5008, med 3 andre sheltier i gruppa. Matmor ble litt nervøs og har meldt meg inn i enda en hundeklubb, slik at vi kan sosialiseres flere ganger i uken. Det gleder jeg meg til. Jeg anbefaler alle andre jeg kjenner å reise på valpetreff hver lørdag på haldenjordet fra neste helg=) Selv skal jeg på hytta, men tar det igjen neste gang! Også har mor meldt meg på valp/unghund kurs om to uker, det blir spennende også!
Jeg venter veldig spent på bilder fra Martinis valper! =)
Voff, voff
Lucy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar