fredag 10. september 2010

Vårt aller første AG-stevne

Til søndag stiller Lucy&jeg på vårt aller første agilitystevne. Vi stiller i klasse liten, i og med at hun ligger akkurat på grensen, og jeg ikke har noe målebrev enda. Stevnet er ett av tre uoffisielle, og er et opplegg tre hundeklubber har laget mellom seg. Dette er det siste, men vårt første. Cupen er spesielt for nybegynnerne, og her har man en egen rekrutt-klasse for debutantene.

Jeg starter som nr 6 av totalt 7 i klasse liten. Det er 3 i mellom og 4 i stor. I tillegg skal vi starte i hopp senere på dagen:) Jeg gleder meg litt, men gruer meg masse. Lucy har blitt så flink, så det burde ikke være så skummelt, men nervøsiteten ødelegger mye.

Neste søndag skal vi stille uoffisielt på hjemmebane!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar