mandag 14. desember 2009

Til alle vordende hundeeiere

11 Bud til hundeeieren

* Jeg lever bare i 15 år. Enhver atskillelse fra deg betyr sorg for meg.

* Gi meg tid til å forstå hva du forlanger av meg.

* Gjør meg tillitsfull - du er hele livet mitt.

* Ikke vær sint på meg og ikke sperr meg inne som straff for noe.

* Du har ditt arbeide, dine fornøyelser og dine venner. Jeg har bare deg.

* Snakk til meg. Selv om jeg ikke forstår ordene så blir jeg glad for å høre stemmen din.

* Husk at jeg aldri glemmer hvordan du er mot meg.

* Før du slår meg: Husk at tennene mine kan knuse hånden din, men jeg bruker ikke styrken min mot deg

* Når du er irritert på meg fordi du har mye og gjøre, så tenk på at jeg kanskje er syk, eller trøtt og lei meg.

* Ta deg av meg når jeg blir gammel.

* Vær hos meg når jeg har det vanskelig. Alt blir lettere og bære fordi jeg har deg - Jeg elsker deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar