søndag 30. august 2009

Hyttetur, triks og valper!

Nå er jeg endelig hjemme til den gode senga mi... Du skjønner, jeg har vært på hyttetur i helga. Ja, det var slitsomt kan du tro! Folka har drevet med påbygget og løpt inn og ut hele dagen lang, og selvsagt må jeg passe på hvor de går! (det skjønner vel de også). Så det har ikke blitt så mye søvn kan du si. I tillegg kom det, titt og ofte, innom sauer som jeg måtte inspisere. Den ene sauen kom så langt innpå at jeg valgte å trekke meg. Matmor har sagt at de stanger ganske bra når de blir beskyttende overfor lammene.

Også må jeg fortelle at jeg har spist masse blåbær, ja, det er kjempe sunt og godt. Noe som ikke var så sunt var den vaffelen jeg fikk til kvelds da, men det gikk greit.

Det er viktig å nevne at jeg har lært meg "å susse", "å ligge død", også prøver mor å lære meg "å smile";) den siste er heller vanskelig, men det skal vi greie=)!

"tante" Martini fikk valper i helga også! 6 stykker, tenk på det! Grådig flink...

nuss fra
Lucy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar